Tjejvasan - here I come!!!

De e bar å åk!!                                                            

Kanske de och en massa träning före.

Köpte ett par skidor förra vintern och gav mig ut på en golfbana i Partille, första gången på säkert 30 år som jag åkte längdskidor. Men jäklar vad roligt det var, det blev en del åkt och tanken på Tjejvasan började gro.
I somras bestämde jag mig för att köra Tjejvasan och det skall bli hur kul som helst.
Inte nog med det. På Rosabandet24timmar/Sportlife så vann jag en startplats i Tjejvättern, som går av stapeln den 11juni. Det är bara att tuta och köra.
Nu när förkylningen är över så är det bara att släpa sig till gymet igen, härligt.

Ha det bra alla

Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0