Lite fynd från Nordik, Hemtex och Loppis

En kryddlåda är ett måste i köket, eller?
Den röda skålen är från Reningsborg, en loppis i Västra Frölunda.


Kryddlåda måste man ha, eller ? Skålen är ett fynd från Reningsborg i höstas.


Ett rosa fat för lite smått & gott.



Lampan hittade jag på Hemtex, det börjar äntligen komma in lite färg i hemmet.
Det är ju inte fel.




Idag har jag shoppat lite saker på IKEA.
Köpte mig en rosa vattenkanna, en turkos vatten/vin/saftkaraff. Dom vanliga ljusen + lite till.

Elin lämnade jag in i lekrummet, gött.

Ha de gott alla....


Kommentarer
Postat av: sanna

tjena lena

bloggandet hjälpte mig på något konstigt vis över 40-tröskeln. Lycka till. Pladdra på om allt, så har man det sagt lixom - skitsamma om ingen läser - men det är kul som fan att få kommentarer... eller hur? vi hörs sanna

2010-03-04 @ 21:14:53
URL: http://sannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0