Grattis Sverige!!!


Grattis alla svenska deltagare till en otrolig idrottsprestation, även om formen kanske inte ville infinna sig för en del. Men tänk att bara vara uttagen till ett OS är stort nog.
 
Tack Anja för alla spännande åk när man har suttit/hoppat framför TV:n. Glädje tårar när du har vunnit, lidit med dig när det inte har gått så bra. Kännde med dig när du ramlade i OS och hade tårar i ögonen när du fick brons. Hade jag ramlat så illa så hade jag inte åkt på en vecka....
Patrik Järbyn, hoppas att du är återställd. Ytterligare en åkare med en otrolig karriär.

Nu när OS är slut så kanske jag kan ladda för min egna prestation i nästa års Tjejvasa.

Ha de gott alla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0